Kan skriva om så mycket!

Det händer så sjukt mkt här så man kan skriva en jävla del och skicka upp så mkt sköna bilder
så det inte är sant.. Men när man har ett liv orkar man inte med sånt så himla ofta.. så nu tar jag
mig lite tid ikväll till att lägga upp lite random bilder!
Utsikten från vår balkong! Även live-band är i Santa Barbara alltid en självklarhet!
Man kan tro att det är hajar men det är bara surfare...
Gått upp 7kg muskler sen jag kom till usa! måste vara kranvattnet! ;)
detta är i las vegas på hotellet! Så här kommer min syster gamla rum
se ut ungefär när jag kommer hem!..
Las Vegas baby!..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fräckt boende!

2010-02-03 @ 11:48:42
Postat av: Anonym

När kommer du hem igen Phille? :D

2010-02-03 @ 23:21:18
Postat av: Sue

Lookin good!! But what are you gonna do about the face?

2010-02-06 @ 23:13:53
Postat av: philip

nothing really "sue", looked into plastic surgery but it was to expensive! but its kinda fun pissing people off with my ugly face..

2010-02-23 @ 06:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0