Beta Version på "I'm on a boat"...



Godag! fyllde mitt USB minne från kameran när jag skulle åka hem idag
men fick med ungefär 1/3 del och alla roliga scener finns nu i en dator 4 timmar
ifrån mig! Det hämtar jag nästa vecka och redigerar ihop en helt ny och lång film!
Verkligen ALLT det bästa finns alltså kvar att visa! Tro mig FFS!! Så denna videon satt
jag ihop på dryga timmen! Det är rätt så lite! Can't wait til next week!!

Så ni får en NY ordentlig video och bilder nästa vecka! hoppas ni gillar försmaken!
(video siten verkar ha lite problem, vi håller tummarna)






















Kommentarer
Postat av: Johan Jaenson

Dekadensen ser inga gränser, helt underbart! Snälla någon ring Guinness jag tror vi har ett rekord på hur många personer man kan få på en båt.

2009-09-28 @ 13:28:20
Postat av: Philip

Bra då har vi lyckats! ;)

njae jag tyckte allt vi kunde få på mer på den båten.. en gigantisk katamaran.. Men har mer bilder sen som visar hur d ser ut o så.. vet att du inte kan vänta johan men snart kommer det! =)

2009-09-28 @ 21:56:28
Postat av: Johan Jaenson

jo jag är otålig som ett barn på julafton.

2009-10-01 @ 18:04:27
Postat av: Philip

eller magnus betnér?

2009-10-03 @ 01:44:36
Postat av: Mandy

Svensk Charter?

2009-10-19 @ 04:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0