Too cool for school...


Idag var det fortsättning på orientation week där vi valde kurser osv.

Fick inte allt jag ville men jag fick 2 Film & Television kurser vilket jag ser fram i mot
och en Business kurs vilket jag ska vara tacksam för att jag fick i huvudtaget!
Man har inte direkt förtur till kurserna här om man är internationell student första terminen!

Annars har jag varit och köpt barstolar, tv-bord, kallingar och en skjorta! Mkt viktigt att få med
allt på dagens bloggar! Orka ligga efter!?


                                               


Kommentarer
Postat av: Stina Storasyster

hej hej!

Skönt att du har några ämnen att se fram emot då! Business är ju alltid bra att ha i bagaget, inte alltid så sexigt men alltid bra. Om inte annat att ha på papper! :)



Låter som du har det bra. Du får bildbomba lite mer tycker jag!



Nu ska jag till skolan.. hej hej

2009-08-25 @ 07:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0