Busy Busy Busy...


Shit vad mycket som måste göras, men idag har jag ändå gjort lite framsteg!
Började med att relaxa vid poolen och blev kompis med en tjej som bor här
hos ngn 94 årig dam som låter henne bo där gratis trotts att dem inte känt varandra
sen innan, sen erbjöd hon mig "happy-pills" vilket jag tackade nej till, självklart mamma!
She's a keeper!...

Sen åkte vi till en Wal-Mart och storhandlade, man må fan säga vad man vill om den
affären men hade jag haft den i sverige hade inte jag haft några pengar kvar kan jag lova,
allt var super billigt men dem har vekrligen allt, allt och allt! Sen åkte vi och träffade en som
ska sälja en bil till mig, fick inte ut hela beloppet på bankomaten men hoppas att jag får ut
resten imorgon! Isåfall är bil problemet fixat! nu har jag lakan kudde och täcke vilket var mer
än vad jag hade förra natten! Ett litet steg för en vanlig människa, ett stort steg för mig!





Kommentarer
Postat av: Mamsen

Köpt någon Cadillac ännu? Jag kan skicka över Peugeotten annars :)

2009-08-21 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0