Breakin' news!!



Att man hittar på mycket här ska man inte sticka under stolen med
men att man måste få lite mysiga film kvällar med polarna
är inget man kommer ifrån vare sig man är på guantanamo, gbg
eller i kalifornien! Här är mina senast fynd, read it and weep!

iPod/tv Högtalare, Tennis racket(måste ju utnyttja privata tennisplanen)
filmen Troja, Seven, american psycho (that would be me) och 21!
Alla filmer för 30kr st, jo man tackar!
Plus min bean-bag med snygga sport motiv på som passar mig för jag
har ju varit sportig en gång i tiden!



Imorgon blir det tennis, gym, sola, bada och eventuellt fotbolls match! Streeessssss..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, that would be you.

2009-09-13 @ 17:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0